Támogatottak / Művészet-Tudomány

MOL Tehetségtámogató Program Művészet-tudomány 2018

2018-ban több mint 70 fiatal és csapataik nyertek el támogatást több mint 18 millió forint értékben.

Ismerkedjen meg részletesebben néhány idei támogatottunkkal!

zsombor-daniel-eszenyi.jpg
Eszenyi Zsombor Dániel (16)
klarinét (Gödöllő)

Zsombor zenei tehetsége korán megmutatkozott, több hangszeren játszik: zongora, furulya, cselló, fő hangszere a klarinét.


Tanulmányaiban gyorsan haladt, 2017. szeptemberében lett a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Rendkívüli Tehetségek Képzőjének klarinét szakos hallgatója. 2018-ban másodszor nyerte el a MOL Alapítvány támogatását, ennek keretében az ISA Nyári Akadémia Mesterkurzusán vehetett részt.

1537951115-p6141207jpg.jpg
Dolfin Benedek (2002)
csellista (Budapest)

A zenészcsaládban, három testvérével nevelkedő, Benedek már négyévesen csellózni kezdett.


2015 februárjában felvételt nyert a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Különleges Tehetségek Előkészítő Tagozatára. Zeneművészet kategóriában 2018-ban Junior Prima Díjban részesült.  Szakmai fejlődéséhez a MOL Tehetségtámogató Programja nyújt számára segítséget, így számos versenyen és kurzuson fejlesztheti tovább tudását.


024-uea-portre-20180523.jpg
Gaál Julianna (15)
hegedű (Budapest)

Négyévesen kezdett hegedülni, tízévesen vették fel a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Rendkívüli Tehetségek képzőjébe. Lelkesedése és ismertsége az elmúlt évek során folyamatosan növekszik.

A Mol Tehetségtámogató Program 2017-ben Julianna mesterhegedűje, majd 2018-ban hegedűvonója megvásárlásához járult hozzá, így pályáját saját hangszerrel folytathatja.

cmqm96dbxp_torok-agoston.jpg
Török Ágoston (16)
matematika (Cegléd)

Szenvedélye a matematika. Élvezettel, mosolygós szemekkel tekint minden megoldandó feladatra.


Szabadidejében versenyfeladatokat old meg, nyáron a 9-10. évfolyam matematika tananyagából osztályozó vizsgát tett, így ő az iskolai órákon már haladóbb feladatokat kap tanárától. A MOL Tehetségtámogató Programja 2013-tól nyújt segítséget utazásaihoz, hogy tudását országos és nemzetközi versenyeken fejlessze tovább. Célja, hogy tanulmányait később Cambridge-ben folytathassa.